A hole new life.

Mycket har ändrats. Jag ser det som ledsamt men fortfarande som en frihet.
Ska lägga ner mycket tid på skolan och Matilda och Jesper det här året, det som verkligen betyder.
Ska bli av med all dålig energi och bara göra som jag vill.

I onsdags stod jag vid staionen och väntade på att Jesper skulle komma och hämta mig, då ringer matilda.
M: Är du i bussen bakom eller?
S: Nej, står vid stationen.
M: Okej, för det har hänt värsta olyckan här, står mitt i den, jätte läskigt osv, åk inte förbi Rinkabyholm för det är 1 mils kö ungefär.
S: Okej, hoppas allt går bra, hejdå.

väntar.. jesper kommer.

S: Vi ska inte åka egenom Rinkabyholm.
J: Ne, jag vet mamma sa att det kom en massa ambulanser och så. Alltså jag pratade med Mange och helt plötsligt bara smällde något till och sen va han borta.

Så vi var lite oroliga, och självklart var det ju han som varit med i olyckan, usch. Hoppas han kryar på sig.

I onsdags satt vi även nere vid hamnen på våran långa rast och åt glass massa i klassen, även våran ena nykomling i klassen, Veronica från Brasilien :)


Ida, Lovisa, Märta, Amanda, Amanda, Deman och Veronica.

Idag har jag fått min återvunna styrka och energi, jippi, varit duktig och ska fortsätta med det. fick vår första läxa igår och jag gjorde den direkt. Fick lite matte och Natur idag och det ska jag sätta mig med direkt, ska bli så skönt att vara duktig och inte stressa fram allting i sista sekund :)


foto för naturkunskaps projektet.

Sen får vi hoppas att det blir något rikigt roligt med alla hemkomna från bulgarien (psst, saknat att ha dom springandes och städa upp efter dom lite)
Även kollat igenom ungefär alla 700 kort därifrån, såg härligt ut. Räknar dagarna tills jag är där nere nu, 13 days to go.

Idag har jag även hunnit missa bussen till skolan, gå till ungdomsmottagningen och förlänga recept, umgås med matilda, äta vattnig spaghetti och köttfärsås och ska efter läxorna hoppa in i duschen.


Jag älskar mina nya rosett skor, om rosetten bara varit rak.

Bye for now.

Dagens sötaste är jag själv som lärt mig att värdesätta saker i livet och typ Anna som kramade sin "nära kram".

Kommentarer
Postat av: anna, klass hEEEEEEH

äre jag som är anna?

2008-08-24 @ 18:39:45
Postat av: svar till annaklasseeeeh!

självklart, det är ju du som är den stora kramarn :)

2008-08-24 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0