B-kändisar dras till mig?

I söpndags träffade henrik schyffert och idag, ja, idag städade jag som vanligt på byteatern, så tyckte jag att jag hörde en röst jag kände igen, men struntade i det och fortsatte, sedan råkade jag kolla in i deras fika rum, där inne står han med rösten och jag bara vet att jag känner igen honom. Blir typ galen och fortsätter jobba i ungefär en halvminut medan jag lyssnar på rösten och försiktigt tittar på honom ibland, vem är det inte? jo, det är ju Ben i från Nyatider som var tillsammans med Christine ett tag, shit, han var mycket snyggare nu! han var helt cool lugn i sina snygga pyjamas byxor och lite bakåtruffsat hår, raaw.



Det var nog dagens stora händelse förrutom att jag hade stört ont i handleden imorse och har varit på Ikea med Jesper och Sissi. Nu blir det mer desperate housewives, eftersom jesper vill ha tillöbaka sin dator imorgon :(.

Dagens sötaste är Yngve Dahlberg som han Ben heter egentligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0