Förkyld med negerläppar.

Ja imorse vaknade man med dom värsta negerläpparna någonsin tror jag, har alltid upsvälda läppar på morgonen, men imorse var det något djävulskt. En blandning mellan Blondinbella och Olinda ungefär. Försökte också prata, men rösten svek mig ganska så hårt. Låg i sängen, fick rycket av att vara sjuk så städade hela rummet tills det sken och tar nu ett litet break innan jag ska hänga in alla kläderna i garderoben och rensa lite bland sommar kläderna man kan ta med sig ner till Bulgarien och sedan slippa ta med hem igen.

I fredags så var jag hemma och åt mormors goda mat tills jesper och tukk kom och hämtade mig. Åkte hem till EG och dom åkte in till stan och systemet och jag satt hemma och kollade på tv. Jesper kom hem och vi åkte upp till Toffe och träffade gos fia. Åkte hem vid 22 tiden och jag började ringa matilda som en galning men inget svr någon stanns, inte hemma, mobilen eller hennes mamma. Ringde och ringde konstant i ungefär 1 timme, vägrade ge mig. Vi gick bort till Snaooz och sedan var vi där hela kvällen, jag satt och pratade med Josefine mesta dels och det var jätte trevligt :).



Sova, vakna vid 11, frukost och sedan direkt ner till stugan för att jesper och Tukk skulle hjälpa Kjelle och Sollan att bygga carport och altan. Jag låg där i soffan och höll sollan sällskap tills halv 5 tiden när  vi åkte hem till mig. Ringde matilda ungefär 500 ggr till utan något svar. Duscha och göra sig lite halvt iordning och helt plötsligt var vi på kräftskivan!



Öppnar dörren och det är katter all over the place.. 8 st utställnings katter i ett hem, my god, jesper som är pälsallergiker satt mest ute hela tiden ;). Var god mat och mycket skit snack. Tänk att 40åringar kan bli som 20åringar om dom kommer ihop i ett gäng, sitta och prata sex och galna resor..



Jag somna i min stol med 2 filtar över mig vid midnatt och blev väckt vid 2 tiden för att vi skulle åka hem.
Och här kan man börja läsa uppifrån igen :P.

Skulle egentligen träffat lilla mysan idag, klippt henne och kollat lite film och så, men min hals sitter här och dödar mig innifrån..
Ne, nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret. Sedan blir det sån där ångvattens-ansikts-maskin-grej ätt sätta nunan i och hoppas på att porerna hinner rensas innan resan.

Nu ringer jag snart polisen. Matilda är verkligen inte sån som inte hör av sig och inte svarar någonstans på en hel helg. Usch, jätte orolig. Något har hänt, känner det :(.

Helgens sötaste ögonblick var när jag fick äta kräftor, brukar ha 3 kräftskivor varje år, minst, det här året blev det en..

____________________________________________________________________

Uppdatering.

Ringde polisen, inget om Matilda där.

Ringde hennes mamma en sista gång. Hon ringde upp!
Allt var bra med matilda och hon hadevarit hemma och allting.
Nu pratar jag med henne och hon mår bra förrutom hosta, phu!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sorry :S Vet inte vad det var för fel på mobilen..

2008-08-31 @ 19:39:03
Postat av: svar på matilda.

du skrämde livet ur mig, gör inte om det. fick en massa obehagliga bilder i skallen ett tag.

2008-08-31 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0