Inne på sista veckan.

Ja, nu har jag en vecka kvar att jobba, sedan är jag klar och rik :)

Idag började min diet och träna månad inför Bulgarien, åker om exakt en månad, hääärligt!

I fredags jobbade jag, fixade pass med jesper, åkte hem, packade lite kläder och slappade, åkte hem till jesper och sov en liten stund. Matilda kom vid 9 tiden och jag började göra mig iordning vid 10-11 någon gång. Sedan skulle vi åka till Ellinor i Norra Hagby, men vi fick ju inte komma in, eftersom det antagligen var småljungbyholmarna som var bjudna. Så jag och Matilda satt i bilen och dansade i 2 timmar istället, riktigt nice, sedan bytte vi bil tills EG blev rädd för att batteriet skulle dö. Gick ur bilen i 5 minuter och sedan åkte vi 4 bilar som stått utanför. Våran bil åkte hem, EG skulle in till stan och köpa mat men det slutade med att dom följde med Plane och kempan mfl till Karlskrona så där vid 1 tiden.

Upp och hoppa, ner till Vassmolösa och kolla när pengarna rullar in på auktionen. Jag och Jesper satt helt chockade när vi åkte förbi huset, vi hade trott att det skulle vara typ som loppis med 5-10 pers. Istället åker vi runt och räknar till 110 bilar. Går in till Mamma och dom som stod lägnst bak i trädgården och såg på saker som gick för alldeles för mycket pengar ;), dom sa att hälften som hade varit där hade åkt, shit, jag var i chocktillstånd i ungefär en timme.



Åkte hem, packade och duschade lite, mös, och sen hem till jesper igen, åkte förbi vassmolösa för att kolla, det skulle slutat kl 5 men det var fortfarande 5-10 bilar kvar där. Halvsova lite, fixade upp en hyla, jätte fin. matilda kom, gjorde mig lite iordning, pratade. Bestämdes för piere, killarna kom, sedan nanna och ericsson. Gick till piere, träffade nybrobor, men mysigare sen. Hem och snarka, matilda sov över.



upp på morgonen kolla sonic, blä, emma kom förbi :). Till vassmolösa och kolla på sakerna man inte tidigare sett för alla andra saker, hittade två vintage väskor och lite annat krams tills man blir gammal :) In till stan och Burger king där träffar vi våran bästa polare Henrik schyffert eller Henke som vi säger ;). Ne. Sen till jesper och sen åkte jag hem, fick ett tröttsamt besked från jobbet och sedan gick jag och la mig.

Nu ska jag gå och lägga mig i solariumet och låtsas att det är sommar, sedan styrketräna i 15 min och har redan varit ute och gått 3 snabba varv runt kvarteret :) Wei me.



Helgenes sötaste var solklart Matilda som har slagits och fnittrat över smörgåsen, äntligen känns det som om hon lever livet igen <3


old pixs ;)

Kommentarer
Postat av: Nanna :)

Heja matilda.

2008-08-04 @ 18:53:48
URL: http://nannaolson.blogg.se/
Postat av: Nanna :)

Heja matilda.

2008-08-04 @ 18:54:39
URL: http://nannaolson.blogg.se/
Postat av: Anonym

gogo matilda :)

2008-08-04 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0