komma ihåg dag :)

Idag har jag jobbat den sista långa tisdagen! wiho. Fast också fått ont i fötterna så jag inte kunde gå och antagligen en liten förkylning eftersom jag var dygnsur mellan klockan 6-11..

Jag har glömt bort att berätta och lägga upp en del grejer, sorry, men jobbat äter upp min hjärna.
Tillexempel att jag igår skulle cykla över vägen, det regnade så stod upp för att inte bli blöt av sadeln, då helt plötsligt hoppar kedjan och jag ramlar av cyklen, damn! Gjorde jätte ont och jag hade lyckats att precis komma över, som tur var, men fortfarande typ 3 bilar som höll på att stanna och komma ut och fråga hur jag mådde, jag bara reste mig upp och haltade vidare. Så idag blev det då att istället gå i spöregnet mellan banken och byteatern, jippi, speciellt eftersom det låg nerfallna saker överallt och vattenpölar på 1 dm djup.



också glömt att berätta att min dumma syster har gjort något snällt, köpt ett par klackisar till mig :), vet inte varför, men jag är tacksam.



Nu ska jag bara lägga mig här och jäsa med mina värkande fötter, kolla på desperate housewives och äta fil med jordgubbar i. Jag är duktig på att dieta, typ.



Dagens sötaste är iallafall defenitivt inte erica på mitt jobb som aldrig gör något rätt med leveranserna.

Kommentarer
Postat av: ebba

hah nej inte iår^^ soft! :D fast du har ju tjänat pengar förmodligen, vilket jag inte har, usch så depp:( men du är duktigt du!:)

2008-08-05 @ 21:57:33
URL: http://www.rebelterritory.devote.se
Postat av: Sofie

ja det är ju klart, men jag hade gärna hoppat av lite pengar bara för att inte behöva känna mig så smutsig som jag kännt mig varje dag, blärk. Men nu är det bara 2 dagar kvar, sedan är sofie 10.000 kr rikare typ ;)

2008-08-06 @ 05:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0