lugn lördag med lilla rundan ;)

kom hem på lördagen och tog det lugnt ett tag medans jesper åkte iväg med tukk.
Gjorde mig iordning och sedan hem till Jesper igen, eftersom mamma och pappa aldrig är hemma så känns det onödigt att sitta hemma och vänta.



Matilda kom, vi kollade på det sista avsnittet på desperate housewives tillsamans så matilda skulle få förstå hur dåligt jag mår utav att sett det, och matilda mådde lika dåligt hon efteråt. Kollade lite tv och pratade. gjorde oss iordning och sedan blev det kortspelande mm när alla killarna kommit tillbaka från stan.
I början var det sån där mysig vadskavigöraikväll känsla. Men sen blev det bara trögare och trögare eftersom inget dök upp och plane ville inte vara hos sig. Så jag och matilda tog den lilla rundan i ljungbyholm, tog med kamera och musik på mobilen och gick :) Fick bli en massa estetiska kort eftersom vi inte såg något och för att vi inte hade något bättre för oss, så det blev saker som lampor, övergångsställen och asfallt utan skugga :P.




Kom tillbaka och stämingen var lugn så jag och matilda blev jätte trötta. Så gick alla hem och sov. Zzzz
vaknar och det är visst söndagmorgon, blä vad jobbigt, helgen över nu igen. Gosar med Sixten och leker sån där finn-fem-fel tillsammans med jesper. Åker hem och kollar på Bernad och Bianca, läskigt att Bianca gör sånna rörelser när hon pratar om äventyr :/. Jesper åkte hem, jag duschade och nu sitter jag här i tshirt, leggings och stora strumpor och lyssnar på mamma som vill att vi ska elda för att det är så äckligt väder ute och pappa som ligger i solariumet.



Imorgon är det färd till Vimmerby över dagen :)

Alltså alla har liksom svepts in i den där sötaste grejen just nu, lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0