mjau.

Idag började dagen med dans, eller dans och dans, mycket gående och hoppande.
Sen började den riktiga skoldagen istället, den lååånga onsdagen..



Var även på apoteket, skulle till banken och kicks - inte skoj med en massa köer och grejer.

Jag och Anna har skaffat ett tvåmannagäng, wey för oss, även om det är dumt ;).

Lite glad över att våran brasilianska Veronica börjat på min spanske, slipper jag sitta själv varje lektion + plus att vi fått en ny trevlig lärare, kanske ska sattsa på att få ett G ändå, om det inte tar energi.

Bussen hem bjöd på långt samtal med Malin som jag förövrigt träffar om någroa timmar igen, för ikväll börjar...
Avancerad streetfunk, tada! Shit, innnan har jag varit jätte nervös, för när jag började street som nybörjare flyttade dom  upp min till avancerad terminen efter, det var så himla läskigt, får hoppas att det inte är lika läskigt den här gången.
Var nervös, blev trött och nu mår jag mest bara illa, not easy.

Dagens sötaste är Arvid som har hållt mig sysselsatt hela dagen.

_____________________________________________________________________________

Uppdatering.

DANSEN VAR BÄST!
mådde toppen efter att satt igång, testade nya dansstilen från holland jump-någonting, med i bag-in-a-box videon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt så töntiga är vi sofie! fast vi har arven med oss. och fannie (?) och sophia (?) wooooo!

2008-08-27 @ 18:55:32
Postat av: matilda

Fin kjol :) köpt den?

2008-08-27 @ 21:03:27
Postat av: Svar på anonym

Det har du rätt i. Men dom erkänner ju inte..

2008-08-28 @ 11:28:37
Postat av: svar på Matilda

tackar :). H&M tror jag.

2008-08-28 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0