pickicknicke.


Inte dessa klackar till tung ryggsäck igen.


Imorse vaknade jag jätte glad, även att jag först råkat sätta klockan fel, för idag hade jag dans på ind valet, wiiie.
Sprang till skolan, fixade lite, sprang bort till lokalen borta vid tullen. Väntade en Massa, försökte få tag i min danskompanjon Kasper. Fick läskiga informationen om att ifall det började brinna så skulle stället bara explodera direkt typ.. Dansen var ju inte så rolig som jag väntat mig, men den är ju helt klart värt 50 poäng, eftersom den ända läxa man ha är att lära upp gruppen (7 pers) en egen koregrafi :)

Kom to da skool, samhäll, fick inget vettigt gjort. Sedan var det den första psykologi lektionen, lagom chockande för oss alla när Charlotte Barvestad öppnade sig för oss, blev lite rädd ett tag. Fått veta en massa om höns, fäktning och hundhår.

Åt en liten smula i matsalen och pratade med Sophia om hennes nya J-kille, niiice. Ut till konsum med Anna och Deman för att köpa något till picknicken med tjejerna i klassen. Det blev mys och mycket prat om allt möjligt skit.



Hem efter att äntligen fyllt på busskortet. Duscha. Städa igordning lite. Gjort mig en macka, precis satt mig för att uppdatera, så kommer Jesper from no where. Hade så där underbart trött skoj när man bara kittlas och käftar med varandra hela tiden.

Mamma och Pappa kom precis hem och nu sitter dom där nere med någon gubbe som ska köpa allt silver vi ärvde, också fått väldigt fina resultat på hur mycket auktionen drog in. Får hoppas gubben snart åker så jag får umgås lite med mina föräldrar någon gång det här året och även få i mig någonting i magen.

Dagens sötaste är tröttskrattet  <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Höns, hundhår och fäkting hmm låter som en intressant lektion ;P P.S Jag tar dina skor och förstorar dom och gör dom till mina:D

2008-08-26 @ 19:11:12
Postat av: Svar på Matilda

verkligen, hon är lite scary, kollar in hur vi sitter och sånt. Youre welcome to try!

2008-08-26 @ 19:33:52
Postat av: ebba

dom dära jeansen hade en jädrans härlig färg du :)

2008-08-28 @ 20:29:17
URL: http://www.rebelterritory.devote.se
Postat av: Svar på Ebba

ja, absolut eftersom dom är gamla och vältvättade, love på dom.

2008-08-29 @ 11:45:19
Postat av: Chalten

Pene sko :)

2008-09-02 @ 14:28:08
URL: http://www.chalten.blogg.no
Postat av: svar på chalten

tack :)

2008-09-02 @ 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0