Halsen spelar sjukt spel med mig :(

Jaha, och så är man sjuuk och sånt mysigt. Och inte har man ett enda avsnitt kvar att kolla på desperate housewives förens jesper bränner nytt.
Igår gick vi och la oss vid 11 något sånt, somnar till en liten stund vid 12 men vaknar direkt ige och ligger uppe till kl 4 och hostar totalt ihjäl mig, springer upp och äter alla mediciner vi har, somnat utmattad efter att kylskåpet också har pipt..
Sover en stund, vaknar, sover, vaknar vid 8, får väcka jesper som har försovit sig till jobbet. Han stressar och grejar, jag halvsover, han åker, jag går upp och knarkar tabletter och Oleum Basileum och allt vad det heter.
Ligger vaken, somnar någon gång och vaknar inte försen kl 12, gha, hatar att ligga och sova hela dagen!

Upp och sätta igång en tvätt, vika allt som jag tvättade igår. Städa mitt rum. Gå upp hit och kolla bdb och nu skriva det här inlägget, kl är snart2 och jag är sönder stressad och sönder hostad..
Nu ska jag gå ner och hänga upp en tvätt och lägga i en till.

Dagens sötaste är Oleum Basileum, lucktar så smaskens :)

Kommentarer
Postat av: Nanna :)

Varför i helvete är du stressad? Ta det lugnt människa, du har ju sommarlov! Jag är också sjuk nu, kanske smittat dig? Men på fredag spelar det ingen roll om vi är sjuka, du ska med ändå!

2008-07-02 @ 10:48:43
URL: http://nannaolson.blogg.se/
Postat av: grateful

jag vet inte, och vad gör jag uppe den här tiden liksom?ne, bara halsen som krånglar myyyyycket. "du ska med" Vart? Jag hade andra planer.

2008-07-03 @ 08:15:47
URL: http://genuinesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0