Kolboda

Ja igår hade jag den stora fördelen med städning så att vi blev klara kl 8 och kunde åka hem direkt, så hemma vid halv 9 duschning och sedan DH tills kl 12 då jesper kom. Han var sötast i hela världen! Jag skulle komma och krama honom när han sträcker fram en låda. Där i ligger dessa skor och denna lilla jeans kjol! - Do I love him, YES I DO!



Testade kläderna jag hade köpt dagen innan och det fick bli shortsen eftersom vi skulle åka ner till Jesper farmor Kajsa i Kolboda där hans kusiner var på visiting från Skåneland och skulle ner och bada och greja.



Kommer ner och det blir en brunch som var jätte god, som vanligt. Sedan blir det lite väntande och kortspelande, sedan åker mikaela (hans kusin från torsås) in till stan och ska köpa bröllopsklänning, och efter ett tag åker jag och jesper hem till mig en runda, jag är så trött och frusen så hur jag en gör så ser det ut som om jag kommer direkt ut ur sängen.



Åker ner till kolboda baden och sitter och pratar och lite så, sedan kommer solen i ungefär 3 minuter så då hoppar alla i. Förrutom jag som fortfarande inte har nuddat vattnet i år. Och sedan fryser dom ihjäl när dom kliver upp. Blev 4 sumpiga koppar kaffe och 1 kopp te med massa frön i, bad service! Tukk kommer och hade något otroligt sexiga badshorts på sig haha, det var fint. Så det blev bada en gång till för alla och sedan kom Mickaela så då hoppade jesper i en gång till.



äntligen skulle vi åka hem och äta och värma oss! Åkte till Kajsa och efter ett tag var det tacos, som var gott. Sedan kom mickaela på att vi skulle göra charader och grejer så efter en halvtimme, när alla lapparna var skrivna, så gick vi ut på altanen och försökte imitera saker som gunghästar, turkisk youghurt, en bufé, kommunal arbetare, sjöhäst och vårule, det gick väldigt bra för oss faktiskt ;D.
In och äta fika, som var gott.. Och ut och köra lite fler charader. 20 i 9 fick vi ta och åka hem för tukk skulle träna och jag skulle ju upp och jobba imorse.

Upp imorse halv 6 "som vanligt". Jobba till halv 12 och helt slut i hela kroppen, jag har fått såna jävla muskler den här sommaren så jag kan snart inte ha mina kläder ;)



jaja, iallafall, kom hem och duschade och sedan dess har jag suttit och kollat på Desperate Housewives och skrivit de 3 följande veckornas schema. Snart ska jag gå ner härifrån och kolla lite mer DH och mamma ska massera mig sen kommer jesper och sover här. Jag tror jag är världens lyckligaste människa. Vad tror du? :P

De 2 dagarnas sötaste är jesper <3 och hans släkte.

Kommentarer
Postat av: Nanna.

"sno inte mitt" det var fint "snack!" ;) Jasså, så bra då. Att du är lycklig. Får hoppas det håller i sig då :) Men kan du svara på mitt sms!

2008-07-17 @ 21:21:12
URL: http://nannaolson.blogg.se/
Postat av: jesper

Vilken dag :) sofiebiffen. Tukkans "spanienstrandraggarbyxor" :)

2008-07-18 @ 18:44:09
Postat av: sofie

jag är biffen!

2008-07-20 @ 19:13:32
URL: http://genuinesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0