Sista lediga dag..

Ja, då var vi framme vid min sista lediga dag, så jävla hemskt. Mår verkligen pyton över att jag ska börja jobba imorgon och inte ha gjort något vettigt på 3 veckor.. Något mer som är hemskt är att jag sitter och kollar på det sista avsnittet av desperate housewives, sen måste jag be matilda ta med säsong 3.

I 3 veckor har jag gått runt här hemma och typ tvättat, städat, kollat tv och varit ute så gått det går. Nu ska jag jobbajobbajobba, visst jag jobbar bara till kl 12-13 på dagarna, men jag kommer vara helt död utav att kliva upp kvart i 6.

Nästa helg blir det väl vattenfestivalen. Helgen efter det är det Lars Winnerbäck. 2 veckor efter det är det väl RIXfm festivalen. Jobbar i en månad och den sista veckan innan skolan börjar igen ska jag åka med kusinerna och syster till vimmerby och med nanna och matilda till göteborg.
Fan att jag inte kunde hitta på något dom här 3 veckorna som varit, var alla tvugna att jobba när jag var ledig? bläää.

Men nu ska jag sluta klaga över det. Tror jag.

Idag blir det att plocka skräp, imon jobba och söndag plocka skräp, fun weekend.. NOT.

Kommentarer
Postat av: Nanna :)

Haha, du får faktiskt skylla dig själv! I onsdags ville du inte följa med och förra fredagen ville du inte heller hitta på något. Och när jag sa att vi kunde hitta på saker efter att jag slutat så ville du inte det heller för att det blev försent ;P Nu har jag jobbat i fyra veckor så det har faktiskt varit mer synd om mig, så det så!

;) <3

2008-07-11 @ 12:26:17
URL: http://nannaolson.blogg.se/
Postat av: grateful

lyssnar inte.. nananananananaaaaa.

2008-07-11 @ 16:11:40
URL: http://genuinesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0