stan, skräp, garderob, sol och skräp.

Jahaja, dagen igår började med att kliva upp kl 9 för att hinna med 9.22 bussen in till stan, hann ;P
In till stan och gå och kolla på en massa som jag egentligen inte ville ha, stå och välja ansiktstvätt i en halvtimme typ, jätte svårt. Och sedan köpa "presenten" till jesper <3
Gick till mcdonalds för att ta en liten hamburgare, kom i den värsta småbarnsfamiljs rushen inte skoj! Stod helt i still i 5 minuter, sen gick jag, orkade inte.. Hatar småbarnsmammor..

Kom hem, böt om, slängde i mig frukost.

Kl 1 var vi i Vassmolösa och började det eviga slängandet, såå trött på det, men får tänka på pengarna..
Jesper kom, mer slängande, vi gav till slut upp kl 7.

Åkte hem, duschade, åt lite mackor och sen var det direkt i säng, jesper var jätte trött och jag hade ont i halsen, löst VR korsordet och började sedan måla lite på en halvsovande pojkvän, det var skoj ;)


är jag inte bäst på att måla fina saker :)?



Imorse vaknade jag kl 7 och kunde inte somna om, gick upp samtidigt som mamma, pappa och jesper åkte till jobbet, kollade lite dator och rensade ur lite smink, schampoo, tandkräm mm från min hylla och låda. Började kolla på en massa TVshop, skickade sms till matilda och nanna om att ringa mig, blev trött och somnade. Grannungen ringde på och ville att vi skulle passa deras marsvin medans dom skulle bort, gick och la mig, sara bankade i skåp och grejer, precis somnat när nanna ringer, äntligen, men ändå gha!

Pratarpratarpratarpratar, kommer fram till en massa bra saker.
Ringer matilda som tror att jag är den 17 åriga psycho killen från karlskrona och håller på att slänga på luren, haha, pratarpratarpratarpratar, kommer fram till bra saker.

Kliver upp, solar, äter lite frukost, solar. Nu sitter jag här och försöker få tag i Amanda mfl för att bjuda dom på liten tjejkväll.
-Så om ni läser det här innan jag har fått tag i er, så är ni bjudna imorgon vid 6 tiden :)

Kolla sex and the city och testa nya sanning eller konsekvens spelet ;)

Nu ska jag väl gå ut och plocka jordgubbar och jobba på brännan, sedan försöka få tag i Amanda mfl igen.

Ikväll blir det mer skräp, jippi..

Sen kanske lillsofie kommer för att kolla in min garderob för att se om det är något hon har lust att låna eller få.
Synd bara att jag precis har rensat den och skickat hem 20 tal med kläder hem till jesper.
Nu är det så sorgligt, har bara 19 par skor och 9 par väskor, var tvungen att rensa :'( , jesper är galen på mig :D.



Jaha, har varit och plockat skräp nu och nu blev det så att alla Amanda mfl är bortresta eller har pojkväns mys så det blir bara jag, matilda, nanna och kanske Sofia som ska kolla på Sex and the City imorgon.

Men däremot blir det klass-tjej fest på lördag!

Dagens sötaste är mamma som vill börja spara grejer bara för att käfta :)

Kommentarer
Postat av: Nanna :)

Inatt, inatt är det du är det jag (och matilda och sofia)... kan inte låten, men du fattar principen, here we come!

2008-07-04 @ 13:31:54
URL: http://nannaolson.blogg.se/
Postat av: Sofie <3

haha, I get the picture!

2008-07-04 @ 13:56:43
URL: http://genuinesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0