Tårta? på en torsdag?

Sitter och dricker Jordgubbs yoghurt som jag köpte när jag träffade Hanna i Stinsen, länge sen jag såg henne :)
Lyssnar också på Linkin Park, vet inte varför man jag har fått en liten crush på dom, skönt att dom bara skriker och är så arga så slipper jag vara det.

Försökt sola lite, men eftersom molnen kommer hela tiden och gör att det blir svinkallt så ger jag upp, ska lägga mig i solariumet istället.

Imorse drömde jag den värsta drömmen på länge, den var så föromjukande och äcklig, jag hatar människan och så drömde jag om henne och hennes äckliga.. allt. Fan vaknade med panik och gråt. Ingen kommer någonsin förstå, men det var hemskt.

Igår var jag hos jesper och vi diskuterade mina tradera köp, haha, ge aldrig mig ett tradera konto.. Im a little bit of an shopoholic. Kollade på tv och alla program handlade om bröst, weird. Va ute och gick i 1 timme ungefär, hade faktiskt lite träningsvärk imorse, men det var bara skönt :P Städade rummet och åkte hem.

Läst lite bok och har stor lust att bara lägga mig och kolla klart på säsong 2 av Desperate Housewives, men vågar inte, känns som om man sviker vädret.. humm, tough call.


nej, jag har inte ätit tårta.

Precis sutiit och kollat på 10tal olika klipp på blondinbella på youtube, hon är faktiskt väldigt rolig.
Annars har jag mest bara suttit och läst den sista boken jag har kvar med Jonas Gardell, han är fan galen, inte mycket normala saker som kommer ut, men smarta.

Jag glömde berätta om min helgon upplevelse igår, låg och kollade på desperate, ringer på dörren, springer och öppnar. Då står grannungarna där som små änglar i regnet och frågar om jag vill köpa en liten ballong av dom som dom säkert spenderat jätte mycket tid på, jag är snäll ibland :)
Julia -1 för 5kr. 2 för 10kr. 4 för 20 kr.
"Johan" - 100 kr så får du hela påsen!
vet inte vad "johan" heter egentligen :/, bara det att det låg bara 7 ballonger i påsen, så "johan" borde gå i skolan lite oftare..

Den här lilla krabaten köpte jag. den är liten, grön och
har en gång i tiden haft ett ansikte på sig, SÅ VÄRT 5 KR! ;P


Dagens sötaste är väldigt svår att utnämna idag då jag inte pratat med någon typ, fast kissan var rätt söt :)

Kommentarer
Postat av: Nanna <3

hahaha, Jens älskar Linkin park! Ni kanske skulle träffas och snacka igenom det hela.. Jag drömde också en hemsk dröm inatt! Fast säkert inte lika hemsk som din om jag gissar på rätt person. Vilka dyra jävla ballonger! Jag hade kunnat sålt tre stycken med tillhörande snöre för 5 kr till dig om du hade kommit till mig först! Too bad ;)

2008-07-10 @ 20:40:46
Postat av: grateful

ja, skrika på varandra och lite så :)

Ne, jag tror faktiskt du gissar fel person..

Fan du måste säga till tidigare, men nu har jag redan varit ett helgon och inget jag kan göra åt det :)

2008-07-10 @ 22:00:48
URL: http://genuinesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0