finman och park.

Vaknade imorse och hade onödigt stor lust att vara fin idag. Så på med ärmlösa klänningen och guldsmyckena. Märkte att jag hade fina nyckelben, men våga inte röra dom, läskigt! Träffade Sofia efter en något försenad buss, hon var vacker, så tog vi promenaden till skolan och då såg vi småsmå barn sitta och sjunga med sina mammor i parken, how sweet! Kom fram till skolan och fick dessa vackra kommentarer som gjorde mig helt tårögd, tack alla pussmänniskor. Helt plötsligt var det ett spanska prov till, tyskaspanskaläraredö, gick sådär men fick G på förra :).
Ut på stan, då gick larmet uppe på lindex för jag tänkte hälsa på Nanna som sprang ifrån mig, pinsamt. Hittade bara en ny foundation och sen kom Jesper.

Ut i parken med filt, ballerina kex och Cocacola. Tyvär fick vi sällskap av ankor så den första kvarten satt jag på helspänn. Sen blev det mys. Tiden gick och vi bestämde oss för att gå in på konstmuseet, det var konstigt. Åkte hem till Jesper och kollade på konstig dramakomedi om kloning, weird. Hem hit och åt varma mackor och nu ska vi sova.

Dagens sötaste blir Ida när hon hoppade som en apa.


582665-4


Kommentarer
Postat av: Nanna :)

Snyggman! Men vaddå sprang ifrån dig? :O

2008-06-01 @ 10:26:28
Postat av: grateful

tack :) Ne, ni försvann och jag stod kvar typ ;P

2008-06-01 @ 18:17:51
Postat av: Nanna :)

haha jasså? Ojdå ;P

2008-06-01 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0