jag har blivit en i mängden av alla bloggare.

582665-1

Det är något jag aldrig kommer förstå, varför ska vi som går internationell läsa två språk? Räcker det inte redan att vi läser Engelska C som ingen annan gör?
Så jag gör uppror, jag vägrar gå ett språk nästa termin, jag tänker ta alla möjliga certifikat i engelska istället, gör allt för att slippa min tysktalande spanska lärare.

Annars är livet ljust för dagen väldigt mörk, hunnit med massor och känner mig duktig. Men hjärnan är lite dyster, som om jag inte fungerar utan dig <3

Ser fram emot spring break om det blir något, hoppas.

Mamma är dagens sötaste - klart att du klarade det :)

Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag är på din sida i spanskakriget (mot spanskalärare med tyskbrytning och fula rosa byxor!) och sen SKA det bli springbreak, annars hittar vi något annat. Måste ju fira att skolan är slut snart ;P

2008-05-28 @ 19:21:24
Postat av: grateful

DET BLIR spring break :) men aldrig med spanska!

2008-05-29 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0