"livet", Theo och damm.

Idag i skolan fick jag in några riktigt bra kommentarer som fick alla att må bra, förutom Peter Barwestad.. eller hans fru.. Jaja, dom var inte där. Matilda åkte till Frankrike, hatar dig <3. Fick mitt VG i Svenska A, kanske låter som om jag nöjer mig med så lite, men om ni gick på internatinell eller har Anne i svenska så vet ni hur krävande det är.

Gick ut på staden med Nanna och köpte presenter till Theo. Vi gick också och snyftade över att ICA inne på baronen ska stänga, inte för att vi handlade där, utan för att den alltid legat där :(

Ganska försenat kommer jag till mitt individuella val "lever du ditt liv rätt och som du vill?" <-- VÄLJ DETTA ,VÄRLDENS BÄSTA! Där sitter några "kända" människor och pratar om derasutbrändhet och företag mm. väääldigt långt. Då fick jag reda på att Jesper skulle åka och köpa golv, och sånt är roligt. Så jag gick fram med sorgsen blick och sa att jag skulle på urnsättning, fick en bok dom hade skrivit om LIVET och sen bar det av.

Hem till Jesper och fira älsklings lillebror Theo lite smått, hann inte äta utan var tvungen att åka Kl.5 för att åka och sortera ut saker jag vill ha. Var fruktansvärt dammigt och hemskt, men det var värt det - jag fick obrutna förpackningar med saker för ett helt nytt hem :) Men det mesta får vänta tills jag flyttar hemifrån, förutom alla fina vaser och sånt som bara var måsten! Tonvis av blommiga, prickiga, randiga saker som jag kommer ändra efter årstider, allt passade ändå på något lustigt sätt ihop.

Jag har mått bra idag, hela dagen, kan det varit pågrund av alla dina blickar och kramar? Pågrund av att jag har kommit tillbaka till mina skämt eller för att det åter går att få uppmärksamhet i klassen?

Dagens sötaste är Kjelle W - Oh, kolla här jesper, hon kramar mig på ryggen också!

Kommentarer
Postat av: nanna

r.i.p ICA :/
och din ursattna vän ;) Bra att du mår bra iallafall! Sånt gillar vi

2008-05-29 @ 22:19:45
Postat av: grateful

urnsatta mammas farbror faktiskt. Sånt gillar jag med.

2008-05-29 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0