Creme a la creme.

så sa adam om Obama idag.

Satt på alldeles för tidig bus hem idag och tänkte på hur jag har börjat tänka på att jag är kort. Jag är jätte kort. Jag känner mig inte så kort men å fort jag mäter mig med någon så är jag alltid kortast. Jag var jätte lång när jag var liten. nu är jag stor fast liten igen.. Inte bara jag som tänkt på det utan folk har börjat poängtera det också. Så när jag kom hem drömde jag någonting om cyklar. Alla mobbade mig för min cykel var liten, verkligen mini. Det tyckte jag med, men när jag kom fram till den så passade den mig perfekt. Jag vet i alla fall att Matilda hade en jääätte stor kamm och Sophia hade en vanlig dam cykel och dom behandlade mig som ett barn.

Måste bara berätta om det super knasiga ordet jag hade på hjärnan hela dagen igår tills jag skulle springa den sista biten till busen, för då bara försvann det. Det började nä jag ställde mig framför kaminen i jean och bh, då sa mit undermedvetna något om "vilken GUDSFÖRGÄTEN tröja ska jag ha idag då?" sedan var det när jag skulle borta tänderna. Ta på mig skorna. Låsa. Väntade på bussen. Kanske satt in odet i 20 meningar by then utan att tänka på det. Bara någon gång i bussen. Sedan hände det någon gång nä jag satt och halvov på nån lektion. Sen kom det igen när jag skulle gå till maxims innan jag skule gå till bussen. Blev nog 5 gånger bara där, och jag kunde inte sluta..


Crazy girl med gudsförgätna tankar.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var glad att du är kort, då kan du använda jätte höga klackisar istället :)

2008-11-20 @ 10:28:48
Postat av: Svar på Matilda.

HAHAHA, det har du rätt i. Jag fattar vinken ;P

2008-11-20 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0