Danke Schwester.

om det är så man översätter tack syster till tyska.

JAG ÄR KLAR MED RAPPORTEN! fenito, selvä, διαυγής, claro, done.
Den blev mycket bättre än vad jag någonsin tänkt mig med hjälp av min syster. Tror hon saknar skolan lite, så det ska jag ta nytta av nu mer. Nu har jag bara en enda fråga, sen är jag på det klara med allt. vilka sidor ska man skicka in?

Imorgon är det kvinnokväll. Tjejerna i klassen träffas och ha ihopplockmat med sig. Vet int om jag är över sugen på att gå längre med både Sophia och Anna tvingar mig. Så det blir nog så trotts allt.

I början av nästa vecka får jag min nya snygga blogg och då ska det bli mycket bloggande om roligare saker än skola och sånt. Det här är en sista riktigt jobbiga vackan vi har innan jullovet, och den här veckan tar slut imorgon :D.

Imorse var jag och jesper extra söta, tycker jag i allafall. Som om vi sovit på sötpiller. Jag hade en fin snurr lock jag fått under natten och jesper hade spretigt hår med trötta ögon <3


Nu ska jag ner och dricka te med min mor och far som jag nu mer träffar så sällan.

Kommentarer
Postat av: Storstrumpa

Jamen, du kan ju tyska trots allt. På spanska blir det nog värre :P <3

2008-12-02 @ 21:49:39
URL: http://theloved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0