Emelie min lilla kärleks skrutta <3

Söndag. Kolla klart på Sagan. Sedan hem för att äntligen ha tid till att tvätta ur håret sedan allt glitter och tuppering varit i, i 1 ½ dag, 1 dag för mycket.. Fräschade upp mig och vi åkte hem till min Skrutta som fyllde fem år, eller hon fyller idag egentligen (robin med, så fick vi det lite snyggt inflikat :p). Lika söt som vanligt och tillomed (om det går) sötara tårta :)
Var väldigt några på detta kalas då syster jobbade, min ena faster - hennes man och barn ville inte komma för dom trodde att pappa fortfarande kunde vara sjuk, för han hade förkylning för en vecka sen och Rasmus ska snart opereras, och blablabla.. Jesper var hos Magnus och åt roliga/konstiga Skottägg. Smakade idag och det var helt okej, men att höra vad det är får en att tänka mörka tankar, så därför tänker jag inte beskymra er med det ;)


Jesper var fin katt i nya kläder och          Alexander och Emelie fixar Kitty till middag.
skor sedan Stockholms resan (:

Kommentarer
Postat av: Matilda

En sån tårta vill jag också ha när jag fyller år :D

2008-11-04 @ 13:27:39
Postat av: Svar på matilda

Jag kan fixa det. Jag har kontakter..

2008-11-05 @ 13:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0