Glory of mine.

Blir väckta vid tio i tio. Upp fort för att äta frukost sedan skynda till jobbet. Jobbet sög -u- som vanligt, men samtalet under jobbet var fint ;). Jesper hjälpte mamma och pappa med ved under tiden, fick spån i ögat och det svullnade upp har jag fått höra av säkra källor, så ska senare åka hem och kolla till min lilla gubbe :p.

5 helger med arbete kvar. Fick fet lön igår ;). Igår var också förtsa gången på evigheter jag fick äta julskinka, hallelulja.
Packade upp alla mina saker från resan och kom på att jag måste fixa naglarna. Så det är vad som ska göras.
Jesper berättade att vi kunde vara hundvakter åt Danny och Hannas söta hund, blev jätte glad. Jag ska ha en hund snart, om jag så, ja, ni vet..
Kollat mina dagliga bloggar och ska snart våga ge mig på att se hur många som lagt upp bilder på bilddagboken :s.

Jag har städat mitt rum, superduschat och hunnit planera ihop lite över veckan. Men inte hört något om kvällen än, så vi får väl se ;).

Lite saker som inhandlats under veckan men inte visats.

En almacka i skinn.
Tröja från Monki.
Lasse Åbergs alla sällskapsresor.
Astrid Lingrens julfilmer.
100% lättlagad bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0