Jesper <3

Jag är nog världens lyckligaste flickvän. Även om jag inte förstår det ibland.

Bara som ett exempel, den här helgen.
Han gick ut på palace och jag åkte på tjejkväll. Han ringde och var söt :)
Mös lite innan vi åkte in på bio som han bjöd på. Jag grät nog hela filmen och han pussade på mig så jag höll på att börja böla högt.
Vi kom hem och vi kollade på da vinci koden. pussade hela min rygg medans jag satt och löste korsord. han värmde mina fötter och tände alla ljusen.
På morgonen frågar han om jag vill ha gourme frukost. Försvinner i tjugo minuter och kommer tillbaka med pannkakor. Vi äter och kollar på barnprogram. Han försvinner igen. kommer ner med vitlöksbröd. Allt detta älskar jag, och sen när han gör det, min bästa vän som jag tycker om att kyssa sönder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0