Lördag kväll.

Nu har jag en sista gång försökt räkna lite matte, mn det orkade jag inte märkte jag. Så istället ska jag sitta och hålla tummarna för min matilda tills dom är så där härligt blålila :).

Idag var jag inte så smart när jag skulle till jobbet. Jag tog nämligen på mig en Djurgårdssweater. Och tänker ni då?
Det tänkte väl jag med tills alla arga Kalmar bor, som helt plötsligt har blivit KFF trognaste fans, började blänga på mig inne i stan. OJ. Busschaufören undrade hur jag "vågade" gå runt med den tröjan så här dagen innan KFF tar SMguld. Jag bara tittade på honom och gick. Då sa någon gubbe som suttit och pratat med schaufören "jävla 08". Haha, blåsta Kalmar FFare ;P. När bussen kom till ljungbyholm skulle två alkisar kliva av för att fortsätta med annan buss till Påryd, det läskiga var inte det, utan att den sist av dom trillar framstupa med pannan rakt ner i asfalten och hans "vän" stod bara och tittade ett tag, sedan gick han fram och tog systemkassen och gick in i den andra bussen medans den andre försökte resa sig från backen. usch.

Nä, nu kommer väl snart jesper så ska vi åka och handla något gott inför kvällen, sen blir det mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0