Macavity.

Joup den låten i musikalen Cat's hade jag i prov att göra en dans till. Hade utlärning av den imorse, det är svårare än vad man tro att få folk att lära sig steg som man tänkt sig. Men det gick bra och nu har jag mitt MVG i dans :D.

Min psykologilärare försökte bota min spinelfobi idag, det sög. Har helt ont i hela kroppen och är trött för att jag var så spänd. Kunde aldrig tänka mig att jag var så rädd. När hon frågade om någon hade spindelfobi räckte jag bara upp handen lite halvt, men en när hon kom med den fram till Anna som satt jämte kunde jag verkligen inte sitta kvar, konstig känla. Efter att jag fått känslan av att det var spindlar (nu känner jag det igen) över hela min kropp kunde jag inte släppa ögonen från spindeln. Slutade halv ett och var ett nerv vrak. Ringde och skällde ut min mamma för att hon gett mig denna fobi och matilda kom och lugnade ner mig.

Spenderade tiden tills matte provet. Jag lovar att det här provet var svårare än det förra. Skrev ut lite papper och omnade i bussen hem. Vaknar, hoppar av, går som i dvala och läggar upp dagens första måltid på en tallrik, sätter igång tvn och halvslumrar.

Idag har jag ringt och beställt tid för massage! YEY ME! Ska dit den 2 december. asensus.se om ni vill titta :)

Ska också infomera om att det snart kommer dyka upp en ny blogg med ny design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0