Pappas dag :)

Grattis pappa min. Han fick ett par kalsonger med superman och lite såna hjältar på. Dom var riktigt snygga faktiskt, kolla upp om det finns i trosor.

Igår hade vi super duper mysigt med popcorn och smultron cider. Kollade på tomten är far till alla barnen och Beck. Blev sängen vid tolv och sedan sov vi som barn tills vi blev väckta med frukost vid tio. Måste bara få säga några ord till våran automatiska äggkokare -"Du var en smart idé, men du funkar inte!!"

Jag och Matilda har räknat lite matte över telefon och ska fortsätta imrogon efter skolan :). Senare ska jag hem till Farfi och hoppas verkligen på att dom har skaffat julskinka där hemma, för Jesper gjorde mig dumt nog sugen på det igår. Och hur bra är det att väcka den björn som sover?

Nu ska jag snart gå ner och kolla på Ugly Betty (kommer inte ihåg om jag sett det här avnittet eller inte) och ta mig lite popcorn. För, trotts att jag blivit addicted av redbull och WerthersOrginal och Popcorn om helgerna så älskar vågen mig bättre en aldrig förr! Tyvär börjar jag få en liten ölmage tror jag..

 
My love, my precious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0