sammanfattning av fredag.


Jag och mitt abnormt stor kök på fredag morgon.

Hej, sofie fick en uppenbarelse igår morse. Hennes kök är större än oceanen, spcielt när man har stresigt och glömmer att ta fram saker. Då springer man och hämtar saxen, till kylskåpet och klipper upp mjölken, tillbaka och hämta smörkniv och bre smörgås. Hämta osthyvel, tillbak till kylskåp. Slänga allt i tvättmaskin, sätta sig vid bordet och så vidare och så vidare, det här måste vara ungefär 2 km, eftersom allt är minst tre meter ifrån varann.. PHU!


En timme på stan efter skolan resulterade i:
Svart skinn väska
Hårinpackning
eyeliner
foundation
mega godis påse

Hem och skicka in rapport. Den var jätte bra tills jag skickade in den, nu är jag nervös att den här gamla datorn jag sitter vid kan ha förstört små delar av rapporten för mig. Åh, nästa vecka får vi iallafall veta om vi få tillbaka våran nya dator eller om vi får en helt ny dator. Och veckan om kommer borde jag också få ett litet paket skickat till mig på posten ;)


Kvinnokväll med söta människor.

Jag och Sophia kom sent och ett helt bord med kakor hade säkert redan hunnits äta upp. Förstår inte hur folk kan få i sig så mycket :P. Det började nästan direkt med Sophias unerbara tävling. Det var den lugnt den bästa tävling jag vart med på som blivit gjord under så kort tid! Mer bilder kommer komma på bilddagboken nä jag kommr hem till jesper eller om vi får nya eller helt ny dator nart. För internet bara stängs av när man går in på just bilddagboken, totally weird!

 
Monster team & lila laget & gröna laget.

Jag och Oline var helt klart bäst. Vet inte om resultatet säger det samma men jag hade great laughters with you my little monster crush. Mahouhiha.

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vill du ha chansen till att bli veckansblogg? kommentera i inlägget "Here it is" så är du med i dragningen! Jag drar en vinnare vid 20.00 ikväll!

2008-11-23 @ 18:47:41
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0