Saturday night fever!

Kom hem till Jesper och satte mig vid datorn. Jesper var på ovan våningen och fattade inte riktigt att jag redan kommit. Hann börja mysa lite tills vi fick veta att det var fest hos Kempuz. Jag skickae iväg ett sms till Anna och ett annat till Sophia. Fick svar av en Anna som var på g ;).

Matilda, Mackan och Anna kom.. någon gång. Pojkarna åkte bort till EG medans vi hade mys med fina erkännanden, ny lek made by myself och allmänt mys till fina sånger. (Shit, kom precis på att jag inte hade någon koll på klockan denna kväll..) Gick hem till EG, Anna fick utforska våran lilla förort lite :P. Där satt det manliga könet och var manliga kan man säga, spelade fifa och drack öl och jäger. Vi åkte någon gång. Anna hade mysig benig rumpa när hon vände sig om, haha, fick precis den känslan i mitt lår igen, galet!

Kom dit och edan gick det bara uppåt. Anna sniffade mig mellan brösten och höll på att börja gråta så fort hon såg Matilda och Mackan <3. Vid 3-4 tog vi oss mot bilen med alldeles för många. Vi hoppade av och statsborna åkte hem.

Har säkra källor på att Anna ska ha sovit sött där bak med pojke ;D.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ehhehe jag sov som en stock. och jag hade kuul- ljungbyholm är inte så dåligt faktiskt :)

2008-11-18 @ 16:40:28
Postat av: Svar på mystikt anonyma anna ;)

haha, ne. Fast det var en lam fest.

2008-11-18 @ 17:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0