tell me why I dont like monday´s.

Försov mig idag, eller jag satte väckerklockan en timme fel. Inte bra, har ju dans första lektionen inte skoj att missa, för denna vecka kommer jag inte röra mig något mer :(.

Du var väldigt ohyffsad idag på psykologin, det vet du själv, jag bara undrar när du ska sluta..

Sitter och hör på radion ifrån Torget där det står en massa kalmar fan och skriker i idioti. Borde sätta mig och göra klart matten, kolla mer på rapporten som kommer bli usel, förstå den sämsta filmen någonsin och fixa låten till min dans. Men jag känner, nej. Jag orkar inte.


Kommentarer
Postat av: Petter

Vad smala ben du har? schit.

Snygga ögon iafl.

2008-11-10 @ 19:51:18
Postat av: Svar på petter

bilden är utdragen, det syns ganska väl..

Tack, men vem är du?

2008-11-10 @ 20:04:02
Postat av: Oline

Min rapport suger! Verkligen!



( jag har inte börjat , hehe )



Sthlm imorgon :):) YAY

2008-11-11 @ 23:19:04
Postat av: My

what happend???

2008-11-12 @ 17:00:41
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar till Oline.

Haha, smart Oline ;). Vad ska den handla om då?

2008-11-15 @ 13:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0