Tumla runt.

Jag är en duktig flicka som har tvättat kläder och slängt in dom i tumlaren även hängt in mina egna kläder.

Idag fattade jag allt på matten solklart, det var som om jag kunde gjort dom där långa talen i sömnen. Men sen när jag kom hem kom det så klart tal jag inte fattade någonting av, så nu är jag lite lack på matten, igen..
Pappa kom precis hem så suttit ensam tills nu, och då gick han självklart raka vägen ut till gymmet. Så får väl sitta själv någon timma till. Sedan tror jag att vi ska äta smörgås tårta innan jag åker hem till Jesper :)

Halv nio bussen till Ljungbyholm, sedan får vi se vad som händer. Matilda och kanske My kommer om det händer något borta hos EG, men we will have to wait and see, boring..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0