Uppdatering.

ja, som ni kanske märkte blev det jävulsk uppdatering på bilddagboken. så därför hinner jag skriva ett litet inlägg här medans dom håller på at läggas upp. Sitter själv hemma hos jesper och har gjort det sedan ett ungefär. På den här tiden har jag hunnit sortera alla bilder jag har haft här på en sån där "extra - dator" som jag kallar det, eftersom våran vanliga dator där hemma är sönder.

idag var jag tvungen att springa ifrån histroia lektionen för att skriva ut alla jäkla rapporter och reviwer på deer hunter och så vidare. Efter det satte jag mig och pkluggade på psykologin. Började tycka det var konstigt att ingen kom ut från historian när vi slutat för tio minuter sen. Kommer in och får reda på att psykologi provet inte är förens nästa vecka. Så då fick jag istället jobba ifatt de dom hunnit göra medans jag varit på biblioteket, argh.


Känns som den är veckan kommer bli väldigt slapp.
Måndag: Dans, skriva ut alla arbeten, uppdatera.
Tisdag: idrott, historia.
Ondags: Dans, Film review, Dans.
Torsdag: Opponent tal, hemlig överaskning för matilda.
Fredag: lediga Julpyssel hos sophia, teater med matilda.
Lördag: Myskväll med my?
Söndag: Mamma och pappa verkar ha något överaskning.

Snart kommer nya bloggen :)

Kommentarer
Postat av: My

jag tycker lördagen ska vara utan frågetecken ^^,

2008-11-24 @ 18:45:39
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på söt my.

du är ett söt barn min söta söt my. Puss på söt kind.

2008-11-25 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0