Vad var det nu igen? .. Just det, Feest!

jag åkte hem till jesper vid nio efter att ätit lite varma mackor med pappsi. Matilda och my kom ganska omgående och vi pratade en massa skit om om gammalt slödder, lyssnade på musik, gjorde iordning mig ;) och hade allmänt skit skoj!


Jag har bara lust att äta upp oss <3

Vid elva hugget får man sött sms av Jokko som tycker vi ska komma så att festen kan börja - Sagt och gjort  xD.
Massa dans så jag fick håll några gånger. Skrick och allsång till alla sånger någon nånsin hört. Men mest gick dom vi redan kunde alla rörelse på, det är liksom lättast så när dansgolvet nästan är täckt med fyllon ;P haha, ne, men det blev gammla klassiker och byalåten, våran alldeles egna ljungbyholmslåt, så man blir lite fuktig i ögonen (:



Matilda lämnade oss vid två. Men vi höll modet uppe, kanske lite för mycket? När Jokko, My och Sara bestämmer att dom prick klockan tre ska hoppa i Granbergs iskalla inomhuspool. Samtidigt börjar killarna göra kupper emot en stupad kempus. Kempus själv tänkte nog bara på AnteV, för han var på honom hela kvällen?.. Kanske mest använde honom som balanssinne då hans egna var lååååångt borta.

Och ljungbyholmare håller alltid sina ord, det är något man kan vara säker på. Så AnteVarg hoppade i först och höll på att dö. Jokko i = halvdöd. Kempan som redan varit i med alla kläder på tidigare på kvällen tänkte glida kana ner i poolen - ingen smart idé - don´t try it at home säger jag bara.. Sedan kom Jesper och My och Sara medans alla tittar på och garvar tills kamerorna dör på batteri eller fuktskador ;).



fyra mann i en dusch. Eller rättare sagt dom tre tjejerna och the fuckmashine från smålands skogar AnteVarg ;D Efter detta och att My fått i sig lite pulvermos och kechup går vi hem.

Skönt att sova kan jag meddela, men vid 5 tiden börjar Jesper snygga men jävligt mystiska väckerklocka ringa konstant, gha. Vid elva gick jag och My upp och tog halv tolv bussen in till stan. Sedan städade jag till halv två. Låter det som något roligt? HA-HA roligt var det. Sedan dess har jag hunnit duscha och tända ungefär tjugotalet stearinljus i hela huset, så mysigt.


Man blir ju så sugen på att jobba..

Kommentarer
Postat av: sophia

ah baby var det kul? fick du mina sms igår lr?

ha det bästhäst!!:D<3

2008-11-08 @ 16:33:22
Postat av: Svar på Sophia.

haha, hur tycker du själv att det låter och ser ut ;). Ne, vad skrev du? Puss <3

2008-11-08 @ 17:52:17
Postat av: Jesper den fräslste

ojojoj, eg han vet hur man ställer till med kalas ;D

2008-11-10 @ 22:49:02
Postat av: Svar på Jesper den frälste?

haha, jo det är klart. Fast hans hus gör det mesta av jobbet, eg glider mest bara ;)

2008-11-10 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0