Väntar på mys (:

Sitter i skolan och väntar på en försoven pojkvän som ska komma in och hämta mig och handla mys saker till våran dag.
Denna dagen verkar inte börjat bra för någon av oss. Jag missade bussen till skolan, stod och väntade i en kvart. Gick hem. Gick ut till nästa, den kom aldrig och sen fick jag ta den tredje bussen så jag missade hela matten..
Idrotten var ju trevlig i allafall, Jag är ovigare än aldrig förr och sophia har nog testat varende en av maskinerna ner på gymmet ;). Detta år valde vi att inte gå ut på resturang eftersom det är så förutsagt att man ska göra det varje år och halvår, så vi körde på en mer lugn tillställning med mer närhet. Får hoppas att han snart kommer så vi kan åka hem till mitt folk tomma hus (slängt ut alla) och bara gotta oss.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis, grattis. ha en bra dag!

2008-11-04 @ 13:17:01
Postat av: Svar på Matilda

Tack sötwe.

2008-11-05 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0