Verônicas första snö!

idag fick min brasilianska vän se snö för första gången i sitt liv, grattis till henne.
Grattis till lilla Hanna som hunnit bli 19 år nu i veckan också :)

Imorse förbannade jag mig själv för att ha valt klackisar. Det tar ju ett tag att vänja sig i hur man ska gå på våra snö-isiga vägar. Snacka om att jag fick en anledning till att hata vintern - gå fult i klackar är inte min grej.

Har haft muntlig redovisning av rapporten imorse, helt jävla oförbered och lite försenad fick jag kliva upp och prata om bristerna i barn och ungdoms psykiatrin. Jag är super nöjd med min rapport! Fick väldigt snäll kommentar av adam idag btw, han sa att man muntliga om Jonas Gardell för typ ett halvår sen, var skit bra, minst mvg enligt honom, weheey!

Jag och Jesper har bara träffats 1 dag den här veckan, det är nog rekord för oss någonsin.. Känns helt tomt liksom. Men imorgon kommer vi antagligen ta igen det lite big time.

Nu har jag bara 2 timmar natur kvar och sedan ska jag ut på stan och dofta efter ny parfym att önskas till julklapp. Ikväll är det "kvinnokväll" och Sophia har fått mig att följa med. Så jag ska försöka hitta hem till henne utan att ringa SOS vid 8 tiden. Märker väl hur det gick om jag är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0