"Bara två månader kvar?! Måste bestämma kläder!"

Haha, min danslärare har en sån cool personlighet. Kolla in henne och hennes syster på egocentriskt.blogg.se

Nu drar jag fram kalendern igen för att komma ihåg vad som hänt under de senaste dagarna. Datorn är inte lagad än iallafall, det kommer jag defintivt ihåg..

På onsdagen tog jag en sovmorgon till klockan nio, när alla andra skulle ut och springa orientering. Åkte in till skolan vid tio och satt och rå pluggade till klockan två, då dom vanliga lektionerna började igen. Halv fem bussen hem och sola i en timme, göra sig i ordning och sedan till dansen vid åtta.


Av ingens frö.

Gick som vanligt på torsdagen i skolan och därefter ut på stan för att köpa tröja, smycken, skinnspray ochstövletter.
Hem till Jesper  och vänta in sissi som skulle ha ett par strumpbyxor till mig, var tyvär inte såna jag ville ha, så fic ta nästa buss hem. Väl hemma hade jag bestämmt mig för att hårdplugga på det kommande geografiprovet. Men "jag skkulle bara.." limma min klocka, spruta ner mina skinnskor, laga ett par byxor osv.
Vid halv tio la jag mig i allafall lite med läxan, eftersom vi under dagen hade fått reda på det sista som skulle komma på provet.

Älskar fredagar i skolan, då får jag vara med Matilda nästan hela dagen :) Sen var det naturprov, som vi alla ogillar mona för.. Kan inte ens förklara..
Ut på stan och hitta strumpbyxor och uggs. love them! Körde och kolla in super markt och lite sånt som man annars inte gör. Hem till Jesper där jag somnade. Vakna och åka hem till mig, duscha och göra mig iordning för att åka hem till Lillsofie som fyllde 16 år. GRATTIS!


Mamma och sara har seriösa snacket.



Kan inte förstå att det bara är 16, fast det är ju logiskt, bara att hon fyller så sent och är så mogen, jätte knasigt. Kom dit iallafall och allt var super mysigt med ostbricka och sminkning och skitsnack ;) Lilla Sofie blev lite full och jag lämnade flickorna vid bussen och gick hem och sov.

Upp och jobba var eviga lördag drar verkligen glädjen ur en. Men kom iallafall hem igen vid ett tiden. In i duschen och fräscha upp sig. Sedan bussen ner till Torsås och sollan och kjelle. Blir mött av Karlsson på taket (jesper) i arbetarhängselbyxor, kunde verkligen inte sluta skratta, haha. Sedan ner till stugan. Kolla när dom byggde lite. Sedan in och lägga sig under mysig filt med några godisbitar. Där låg jag sedan hela kvällen, kollade på sing a long och stjärnor på is och annat sånt där mysigt man gör med ung-gamla människor. Jesper groggade fram lite olika saker och sedan kollade vi på beck.


På väg ner till stugan.


Jesper donar.

Sov konstigt under natten båda två, hade ont i ryggen när jag vaknade, fast att det är en lika skön säng som vi har hemma hos jesper, konstigt.

vakna och upp och äta baota god frukost. Blir bingolotto och grejer här till kvällen. Och nu kommer äntligen uppdateringar :)

Dagarnas sötaste är Lillsofie som bara har 2 år var till friheten nu :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fredagar <3 Låg det en ärta under madrassen? haha ;P

2008-10-05 @ 15:53:12
Postat av: Svar på Matilda

haha, ne ;)

2008-10-06 @ 15:06:10
Postat av: ebba

du är hemskt söt sofie!:D

2008-10-09 @ 08:51:32
URL: http://www.rebelterritory.devote.se
Postat av: svar på ebba.

look whos talking! ;)

2008-10-09 @ 10:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0