Bekräftelse.

Igår kväll kom Lillsofie hit på ett inpulsklipphumör. Så jag tunnade ut hennes hår lite och sedan pratade vi inne på toaletten i två timmar tror jag. Höll på att börja gråta och slå sönder saker i mitt inre men nu behövde min lilla Sofie hjälp och råd och då var det så det blev. Nu har vi det här planerat, liksom kompromissat fram en lösning. Men ju mer jag tänker på det, ju kortare tid borde vi satt. Lilla älskling, du ska inte vara kuvad, du ska vara fri att göra vad du vill och hur du vill. Och det med någon som älskar dig in i det djupaste <3.


Fick även ett par skor.

Det blev morgon och dans, jag rockade fett som det gamla barnprogramet damöb skulle sagt ;). Även idag har jag varit lite av en bevakare, alla i min klas vill ha bekräftelse på att dom finns och om dom är bra nog för klassens enda gäng. Jag förstår inte det.. Förstår inte heller varför alla i klassen är vettskrämda för att gå själva, dom måste gå i en sammanknölad hög och säga dom roligaste sakerna så att alla ska skratta. Hum? Annars var det inte alls skoj i skolan heller, Matilda var i växjö under "våran tid" EAtiden. Verônica åkte hem och var ledsen och jag var bara luft, puff.

Nu ska jag sätta mig med Asien analysen, ni behöver verkligen inte läsa men så här skoj är det..
After the Kimonos recognized the new jûnihitoe was borned to appear around the 10th centrury. It was worn by Japanese court-ladies and it was a complexed and highly elegant kimono. The jûnititoe was put together whit innermost garments of silk and then other layers of silk and similar fabrics, over that they hade a coat. All this could weight up till 20 kg. The arrangement and the colours was very important, they could show the taste and the class of the woman.
På 6-8 sidor..

Men en sak som är rolig är ju att det fixat sig med fotograferings-modell grejsimojs, lycklig tjej :D.
Också lycklig tjej för att det är dags för den avancerade dansen ikväll :). Och för att jag ska träffa Jesper som jag nästan inte sett på två dagar :O ;P.

Dagens sötast har jag inte träffat än.. Men jag kan gissa på att jag skulle utnämna min dansfröken Sofia om jag hade orkat skriva här ikväll när jag kommer hem från dansen vid tjugo i tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0