Bloody hell ;)

Skolan och jag vi är bästa vänner, fast väldigt olika..

Ja idag hade vi engelska prov, fick tillbaka bildanalyen och jag har bara diskussionen kvar på Asien analysen, glad ja, men också helt slut. Idag var iallafall Verônica på bra humör, vilket känns bra, då känns det som om man hjälpt henne lite bort från allt saknande av sin familj och vänner nere i Brasilien. Min kamera sladd är borta och jag blir jätte arg, eftersom vi fortfarande bara har den gamla datorn så måste ha kabeln. Jag och Jesper som blev så fina imorse <3

Jag har fått sjukt långt hår men också slitet enligt mig själv, och det är dags att göra det mörkare tycker jag. Men kan inte ringa frissan försen jag vet om modellgrejerna ska ringa innan höslovet. Men någon gång nästa vecka blir det att komma till frisören, om dom inte hört av sig, och sedan foto med Kalle. Skulle bli skoj :)

Är supersugen på att prata skottskbritsktwalesiska.

Imorgon är ingen vanlig dag, ne för imorgon är det min älsklings dag. Fredag, Matildagad, matdag, slappadag, festadag.


Kommentarer
Postat av: sophia<3<3<3<33333333333333

"Är supersugen på att prata skottskbritsktwalesiska."

men call me då hun. jag är alltid pepp på det^^



btw!!!

wiihuuuuuu I feel good lalalalalalala!! det är fredag!! DET ÄR FREDAG...!!!!!



INGEN SKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D





visst är livet underbart ibland?!?!:D

2008-10-10 @ 16:15:46
Postat av: Svar på Sophia love <3

Kom imorgon så kör vi oss medvetslösa på det ;)

haha, i know the feeling.

2008-10-10 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0