Flams och Trams.

ja, nu är det bara en dag kvar med mycket läxor. Sedan ska jag pusta och stånka tills ditt hus faller omkull, gris!

Som ni vet har det varit fruktansvärt mycket den här veckan + matteprov och muntlig natur redovisning imorgon, så jag tror det ska diskuteras imorgon på det akuta klasmötet. Blir lite mindre sovmorgon för mig då, men fortfarande sovmorgon. Jag har också nästan gjort klart de 3 läxor som jag vet att vi har tills nästa vecka, förrutom att läsa klart en engelsk skönlitterär grej på 150 gameldagsidor. Men just nu känns det ganska enkelt. Redovisningen i onsdags gick 10x bättre än vad jag trott och alla var väldigt intresserade av mitt japanska mode. Jag har hunnit hämta hem mina bilder från den trasiga datorn. Gått på IKEA. Dansat. Och imorse en tre timmars skrivning om psykiatri.

Nu kör vi bara lite flashbacks i bilder av min icke-pluggande tid.



Stökade igenom min garderob i tisdags kväll/natt.
Har 89 galgar med 1-2 plagg på varje, 6 överfyllda
hyllor och 3 lådor = Min garderob är för liten.



Ser ni hur röd jag är i ögonen och hur biffiga mina
läppar är på morgnarna (plutar inte för 5 öre).
På idrotten gick jag och Ida ut till skällby,
sedan stod Jag och arvid där och hade skytte.


Började med mina träningspass på bussen. Spenderar man mer än en timme på bussen varje dag så är det jäkligt bra att få ut något på det. så jag kör diskreta mag och ben träningar. Bara att sätta sig rak i stolen utan att nudda ryggstödet och sedan spänna magen allt vad man kan och fösöka blixt stilla utan att påverkas av bussens rörelser, jäkligt jobbigt i 35 minuter. Benen gör man genom att helt enkelt lyfta dom lite diskret från marken och peka tårna neråt och ha rak rygg, gör detta i 10 minuters perioder. jobbigt. lovar.



Nervös som en grek inför den muntliga redovisningen
mellan klockan 8 och kvart i 4 när det äntligen var
min tur. Men med lite pepp och en redbull gick det super.



Idag har det blivit de sista läxorna + de läxor som är
till början av nästa vecka. Glad idag för jag fick hem
skolfotona men mest för att vågen är min bästa vän!

Dagens sötaste är Sophia med sina snusk sms och Jesper som inte kan tända brasan,
love on you!

Kommentarer
Postat av: LillSofie

Sötaste du <3

2008-10-17 @ 12:23:56
Postat av: Anonym

hahaha. WOHO jag är en dagens.... rawr like it!;)

Hur gick matten idag baby?

<3

2008-10-17 @ 14:42:47
Postat av: Svar på Lillsofie

Ne, du är sötaste lilla du!

2008-10-17 @ 17:16:47
Postat av: svar på anonyma sophia

Haha ;)

Den var skitsvår. Kände mig inte 100 % på en enda uppgift tror jag..

2008-10-17 @ 17:19:56
Postat av: sophia

haha jag såg det att jagglöm nämna mitt namn:P

jasså usch då fan:( aja jag får ladda inför nästa vecka helt enkelt^^

2008-10-17 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0