Min första höstlovsdag.

Känns lite unexpected att jag vaknade vid halv 10 och gick upp och planerade ihop hela dagen. Lite extra ambigous när jag sätter mig och gör läxor i två timmar samtidigt som jag får en tvätt gjord. Nu har jag dessutom hunnit läsa igenom Blondinbellas blogg sedan hon kom tillbaka till bloggvärlden i söndags, saknat den lite.

Även fått reda på de två stundande hallooween festerna som vankas till helgen. Hoppas sophia kan på fredag fö då ska det bli galet hemma hos min EG guldfisk och sedan så kommer Verônica ut till mig på lördag och då blir det hem till Pier. Båda dagarna är dte maskerad och tillomed jag är rädd för hur det här kan sluta..





Pälsjacka - Zara                                                         Tshirt - Monki
Fest linne - Vila                                                           Byxor - Vila
Tshirt - TopShop                                                         Nagellack - Kicks
Hemligt - Buttericks                                                  Skor - Jane Women
Skärp - Monki

Mer onödiga saker.
Detta blev mycket pengar.

Jag är inte dyslektiker, men det här gamla tangentbordet lever sitt egna liv.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blev en hel del. Pälsen gillar jag mest :)

2008-10-30 @ 12:36:43
Postat av: Svar på Matilda.

Jo tack. Och få pengar kvar. Tack, jag med <3

2008-10-30 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0