Protecting status.

Lördag var kanonkul, och då menar jag kanoners kanoner.
Alla kom till Jesper och kollade fotboll. Sedan bar det av till det underbara Gula huset!
Efter det var allting bara som i rosa små söta moln. Fun!


Underbart <3



Vi började gå hem klockan fem och kom hem klockan sex. Somnade som en stock. Upp klockan tolv och ner och måla en sjöbod till klockan 6. dusha, äta, pretty women, död..


Inbrottstjuv med godishalsband.

Idag har jag lämnat in min rapport men märkte at jag måste göra lite småändringar och få med källförteckningen och jag har bara det på skoldatorn, argh. Imorgon är det matte prov och jag har inte gjort matte på evigheter sen känns det som, och på tal om evigheter, springa, uja vi ska ha springskyte imorgon..

 -Känns lite pinsamt ;) jesper fattar, haha.

Dagens sötase är av någon outgrundlig anledning Anita. Knasigt här i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0