Snabbshopping och superdusch.

Åkte in till storstaden en timme tidigare och själva dagen till ära ;). Jesper hade kameran, så lite mer bilder. Blev att handla det man såg dagen innan men inte riktigt var säker på. Vi fick alla gå och kolla kläde åt jesper och han handlade minst sagt mest denna dag, och det var riktigt fint. Jag hittade en fin och hyffsat billig affär inne på svindyra PUB där jag hittade lite till. Sedan blev det panik för att hinna spinga in och kolla sortimenet på deras H&M däruppe. Hittade först ingenting. Men sedan när vi var tvugna att gå till centralen hittade jag självklart en jätte snygg klänning. Så nu ångrar jag stort att jag inte köpte klänningen och sprang till stationen.. Usch, nu får vi försöka att inte tänka på det.




Affärerna för dagen: Jack and Jones, Kicks, TopMan, H&M, Nicole och PUB. Självklart fler både denna dag och på måndagen men det var dessa de inhandlades från.

Hem med två tåget och köpa gåva till min Ingrid som betalat allt boende, mat och alla resor.
Äta med tangodansand smaklökar och packa för att sedan lämna våran lilla weekend bakom oss vid fem. Det är sedan bara en lång resa med mycket sång och EN massa gas ;p (Ni förstår). Kom hem vid nio och hade då förkortat resan med 2 timmar.


Vi väntar på tåget.                                 Shopping.

Jag hade så ont i kroppen så jag var tvungen att röra mig, så det blev uppackning och uppvisning av inköp för mamma direkt när jag kom hem. Kände mig helt fettig och avtrubbad efter resan. Så det blev en lång, varm, välbehövd super dusch med skrubbning och nya special schampoo och inpackningar. gosh vad skönt. Sedan blev det sängen för mig och en gosesjuk Kissan vid elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0