Städa på lördag pengar den siste?

Ja, nu har jag äntligen tid att sätta mig här medans mitt golv torkar. Har städat som en maniac hela dagen + jobbat imorse. Jesper är fortfarande nere i Ragnabo och hjälper till edan tio imorse.


Syns väl inte så mycket skillnad för andras ögon.
Men man kan ju se lite skillnad nu emot
inlägget "Förberedelse" i augusti.

 

Gissa vad, vi klarade att tacka nej till Gula huset igår kväll. Klart man blir lite avis när man ser en del av bilderna, men vi får tänka framåt ;P. Ne, men det var så himla mysigt här hemma och vi satt och blev jätte trötta av pizza och what happens in Vegas. Innan det hann vi ha en gammal hederig kittel stund med mamma som vi inte haft på några år, väldigt ansträngande, jesper stod bara och tittade på, men honom på våran sida hade sara och jag lätt vunnit över mamma. 

Sara och mamma i en enmannaduell.
Jag älskar min omogna mamma.

Jag är nog världens duktigaste, inte ätit något godis denna helg förrutom en sån där liten chips påse, ni vet, och tre turkisk peppar. Och inte ens tänkt på godis förrens för en stund sen, så ska nog öppna en påse med salta pinnar :)

Ikväll bär det av hem till Jesper och om inet särkilt händer så kanske vi är några tjejer hemma hos jesper bara, men det är sånt man märker. Dessutom, vart är Sophia? no answer..

Dagens sötaste är våran nya lilla mopp här hemma, gullve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0