The lady in red is dancing with me

Haha. Hansen, My Hansen, mitt ragg, har nu, IDAG, skaffat körkort. Alla sjunger vi grattis <3 Nu har hon faktiskt licens på att köra runt på oss om ett halvår när vi ska ut och svira om nätterna ;P. Skulle gärna vilja fira henne nästa helg men då väljer hon att åka til Växjö, galet ;P.



Igår blev det kortkort dag, men hann med en liten kafeteria runda med matilda. Sedan bar det av för att hämta ut skor, äta gyrostallrik och handla med min mami. Träffa jesper och fortsätta handla med honom. Sedan färga och klippa mig :). Gosch! Känns jätte kort. Se färgskillnad.



Hade tråkigt i en sekund, och vägrade ha det på en fredag så tod bussen som gick 12 minuter senare till Jesper, som var hos sin pappa och pratade om os och vårat tre årsfirande som snart kommer. Han var väldigt hemlighetsfull sen, klarar inte överaskningar ;). Blev Sagan om ringen, ett och halva tvåan. Tillsammans med kryddiga kycklingvingar, godis och groggtestande. Älskling var lite "bränd" efter sin chilispecial..

Imore var det jobb och jag var jätte rädd. Det är så fruktansvärt läskigt på byteatern när man är själv - jätte stort, dämpad belysning, mycket tyg och barnansikten i gips.. så jesper fick koatcha mig framåt genom telefonen. Det behövdes verkligen. Hade gråten i halsen och en jätte klump i magen.

Men jag kom hem med alla mina liv i behåll utan att blivit ihjälskrämd av toma barnögon. Packade, städade, fräschade upp mig. Så nu har jag bara roliga saker kvar, som att sitta här eller fixa naglarna. Just det har "läxor" med.
Gjorde precis ett test och blev diva? På tal om ingenting.

Imorgon åker jag, matilda och jesper upp till stockholm - totally fab!

Kommentarer
Postat av: My

Tack min lilla babe :D lät som att jag va james bond elr ngt där! har ett ganska flashigt namn endå :D haha. <3

2008-10-28 @ 23:00:21
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en fin kväll! :)

2008-10-28 @ 23:04:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: svar på My.

du är min egna bond.

2008-10-29 @ 14:27:34
Postat av: svar på emmiealina

tack :)

2008-10-29 @ 14:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0