Toast

På väg till bussen står någon brunett fjolla och tittar på mig, kommer närmare och ser att det är Bella, skit snyggt, verkligen! Så nu mer är blondinbella brunett, not, but still.. ;D
Lillsofie kom med mig hem och jag skramlade i alla fickor för att hon skulle kunna få sina pengar.

Ikväll ska jag sitta ensam hemma med min mor & far. Syster är och träffar pojke och Jesper är nere i stugan.
Jag har fått min vilja egenom med toast ikväll, velat ha en toast sen förra torsdagen.. Har hunnit plugga in en utrikesnyhet och lite av min engelska bok nu, bara själva läsningen av boken "Little women" kvar då.


Idag använde jag mina uggs
för fösta gången, love theme!


Imorgon blir det mycket jobb och sedan ner till stugan och få underbara kroppkakor, får se om vågen är mitt hjärtegull efter det. Och på kvällen är det Kempuz ;P.

Igår var jag och matilda på stan i ungefär 35 minuter. Det var väldigt händelserikt och fint. Gick förbi vägarbetet oc gubben i storamaskiner släpperner sand i en gytjig vattenpöl, utan att tänka vänder jag mig om och skriker -"Det är mocka för helvete!" fattar vad jag precis gjort och går diskret därfirån. Sätter oss på Mc och Matilda håller nästan på att trolla fram ett äpple från ingenstans, misslyckads tyvär kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0