vi måste tömma..

Lördags natten var väldigt givande får både mig och jesper. Och by now har nog alla skaffat sig en snuskig tank i huvudet. Men nej, det handlar om att jag och Jesper har börjat prata i sömnen. Jag var mäkta trött i lördags och kommer inte ens ihåg att att jesper la sig ner i sängen i lördags, bara att han tog av sig kläderna och drog ner rullgardinen. Någon sekund efter det ska jag har börjat mumla om att vi MÅSTE tömma något. Det var tvunget att tömmas.. Undra vad? Men vi sov fram tills fem-sex tiden på morgonen när jag halv vaknar och vänder mig om, då pussar jesper mig mitt på munnen och säger "Vaknar du redan?" Men pesimistisk röst. "Jag har varit vaken länge". Jag pussar honom en gång till och hinner lägga min hand under hans kind innan jag hör honom snarka igen.. Vi brukar inte prata i sömnen, sen båda under en och samma natt, mysterious i would say.

Det var bara till att vakna och åka upp till stockholm på söndagen. Nästan 6 timmars bilfäd är inte roligt. Men efter halva resan satte jag mig därbak med matilda och vi kollade på det fjäde avsnittet på femte säsongen av desperate housewives, underbart, och efter det blev det ett evigt letande av bingolotter. Matilda hade köpt den sista på vårat paus stopp och sedan letade jag och jesper efter 2 stycken lotter i ungefär en och en halvtimme i sju olika beninstationer tills vi köpte dom två sista lotterna inne på ett Coopforum. Galet, för sedan satt vi hemma hos min gudmors särbo och spelade. bara vi ungdomar, Ingrid och Pelle tyckte det var tråkigt och för gamla tanter och gubbar, haha ;D Vi gick till sängs vid elva tien för att klara av galen shopping dagen därpå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0