Yeey the cat, again.

dongliplongding klockan är tio i nio och det här är Roger, Titti och Gert Fylking på rix fm.

Så vaknade jag imorse efter att varit vaken ett tag och gått och lagt mig i solariumet. Så det var bara att springa ner och hinna ta på sig kläderna och ut till bussen för att åka in till stan och Verônica. Hittade lite sånt där småschaffs som behövs handlas in ibland, som smink och så. Sedan åkte vi hm till mig med en väldigt intressant hemresa måste jag säga.

Verônicas nervositet gick upp och ner likt Balder. Ena stunden förstod hon precis vart vi var och hur det funkade med busarna och ibland trodde hon att hon skulle hamna ute i Nybro och bli våldtagen. Det blev tillslut en liten lista om hon inte förstod mycket av ;). Kom hem till mig och hon tyckt om min mamma och katt. Tills katten hoppade upp i fönstret som hon allti gö när hon vill in. Vi åt några godiar och hon fick smaka Kladdkaka á la Sofie. Hon skulle gita sig med den? Och hon tycker att "han" har en väldigt sexig morgon röst. Vi hann kolla på en massa engelsk språkiga barnprogram som vi båda älskar så det var fint.

Jag hann vara själv en liten stund innan Jesper kom. Vi masserade varann lite. Tog in ved, åt, klippte peppe. Hamnade till sängs och lekte kranis och menta, väldigt givande ;D. Men nu måste jag nog ta tag i mig själv och läsa ur engelska boken och skriva arbetet om den.

Ska erkänna att jag är pirrig infö imorgon kväll (:


My brazillian friend :) 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag känner också pirret, vet inte riktigt varför :P

2008-10-31 @ 14:39:41
Postat av: Svar på Matilda :)

Jag vet! Helt galet. Kom nu :)

2008-10-31 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0