Fotomodell!

Idag kändes som en redig skit dag i skolan, vet inte vad jag gjort, men folk vill väl bara inte bjuda mig.
Så var lagom deprimerad över det mesta, efter en liten kik på stan skulle jag gå till bussen.
Jag såg helt hemsk ut, håret var slarvigt uppsatt, kläderna säckiga, sminket fläckigt och hållningen var som bortblåst med den stora väskan på  min axel. Men!

På vägen över torget så blev jag filmad av typ nyheterna, fortsatte att gå den lilla vägen ner vid vallen mot bussen. Då kommer 2 tjejer halvspringandes efter mig. Jag fattar ingenting. Dom frågar om jag vill vara fotomodell. Jag fattar fortfarande ingenting. Dom frågar om dom får klippa mig, sminka mig, välja kläder och sedan ta höstfoton.

Jag samlar mig och börjar ställa lite frågor tillbaka. Dom får mitt namn och nummer medans jag måste skynda till bussen. Tror inte jag hade fattat riktigt, men nu är det som det är. Så kanske får jag snart ett samtal om att bli vacker på foto :D


Så nu har jag fått förfrågan om att bli fotomodell

Kom hem och kände mig jätte dum som gått i den fulla jacka jag hade haft på mig, så drog fram alla mina höst&vinter jackor. Jag hatar jackor, verkligen hatar dem..

  
hatar                                                            alltid hatat
  
ganska okej                                               ser bättre ut än i verkligheten
 
krånglig                                                      hatar

nyförvärvat, helt okej, än så länge.

Kommentarer
Postat av: anna

jag gillar inte jackor heller. eller inte vinterjackor. det är då måste man inse att vintern är kommen. hehehehhehehehe okej sofie jag ordbajsar bara nu. pus sötkaka

2008-10-01 @ 19:54:31
Postat av: Anonym

haha lite jackor?

2008-10-01 @ 20:13:46
Postat av: svar på anna.

haha, du är knas ;)

2008-10-02 @ 11:16:03
Postat av: svar på anonym.

Blvit en jacka till sen dess :)

2008-10-02 @ 11:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0