get back in the line.

Jag är så överlycklig för matilda att jag inte orkar ta tag i mina egna små bekymmer <3.
Har pluggat ifatt utandsveckan och magsjuke veckan ganska bra nu, har fortfarande kina-ryssland  grejen kvar, men det har hanna med, så jag väntar med den tills vi sätter oss tillsammans och försöker luska ut något bra svar på arbetet

Jag hatar orientering! - då var det sagt. Därför jag inte var med på jympan idag och inte kommer vara med på halvdagen imorgon heller. Så blir läxläsning och sedan två lektioner imorgon. Jag idrottar bra ändå, lyckats gå ner minst 4,5 kg på 2 veckor och 2 dagar :)

Våra två stationära datorer där hemma har total dött, jag som precis köpt fotoalbum för att ta ut bilderna från datorn. Och Saras bärbara får man ju självklart inte låna. Så nu får man sno en dator så fort man kommer hem till jesper ;P

Vissa saker gör mig så arg att jag inte finner ord. Som när folk tror att man är ful för att man är kort.
-Nej, jag kommer aldrig kunna gå på en catwalk, men på ett foto syns det inte.
Och nej skönhet sitter inte längden, där var det poängterat.

Dagens tips är verkligen att gå in på Juliaxelsson.blogg.se och läsa en del av hennes underbara roman "Fadersgestalten" under inlägget "Stress".

Nu ska vi åka hem till Toffe :)

Dagens sötaste är Danny & Hannas nya hundvalp Nemo.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åå, vad gulligt att Nemo får den titeln :)

2008-10-06 @ 11:29:04
Postat av: svar på Hanna

ja, klart han ska ha den. Jesper har haft planer på att vi ska åka till er och kolla in Nemo lite ;)

2008-10-06 @ 15:04:43
Postat av: Hanna

Bara kom ni :)

2008-10-06 @ 19:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0