Helgen i storhet.

Ja inte till storleken då, utan till innehållet. Vilken kommer förklaras i bilder.

Det blev fira farfar och mysigheter med släkten :)


Fashion oh, fashion. Brolle Jr


Emelie och alexander.                        Farfar pillar på ölen och alex på presenterna.


Jesper var jätte fin!                               Det blev lekstuga.


Alla målade fint...                                    Och farfar blev transvestit!

Jag, sara och jesper åkte hem, plockade matilda vid stationen och åkte till ljungbyholm.
Blev lite snabb klädbytning och sedan ut till Kempuz.


Jesper letar ägare till kempuz mobil. Hanna har nog precis blivit slagen i huvudet
och börjat slå den skyldige i skrevet. Danny har nog också hunnit komma fram till mig
och prata om strumpor, kattsand och flaskor innan den här bilden är tagen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, en kul kväll :) Jag blev inte slagen i huvudet :P Fick äcklig sprit hällandes över mig :P Förresten, du vet inte om nån har råkat få med sig Challes kamera hem efter den festen? En röd sak :) Hon glömde den hos kempan ..

2008-09-23 @ 15:35:05
Postat av: sofie

Du var lagom full! Ne, hörde precis om det. Kommer ihåg att tukk tog en massa bilder, har även ett litet minne av att plane höll något liknande i handen, men kan lika gärna varit en mobil. Så, jag är inte till någon större hjälp :)

2008-09-23 @ 17:12:03
URL: http://genuinesofie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jotack, rätt lagom var jag :) Okej, allt är bra, kameran är återfunnen :D

2008-09-30 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0