Long time no seen.

Oja, verkligen. Men det har ändå inte hänt så där hiskeligt mycket dessa fem dagar.

Tisdagen blev det mycket prat med matilda, hon är fnittrig ;). Slutade halv ett och det blev stan med Matilda. Behövdes höstshoppa, så det blev: två halsdukar, en jacka, tre fotoalbum och de hy saker jag behövde för att uppfylla min sån där lilla cravings-av-mig-själv lista under inlägget "Pepparkaka". Hem till jesper en snabbis och sedan hem.

I onsdags var det värsta födelsedagen, kan man säga, My fyllde arton och Agnes och Jacob Ä fyllde sjutton.
Gick i skolan till halv fem, hem en snabbis och sola solarium för att sedan åka hem till jesper. Där blev lister, spegel, klocka och krokar uppsatta, så skönt, känns mer bovänligt nu. Sedan racing in till dansen, testade ny dans stil även denna vecka, nästa vecka blir det väl shuffle, ska bli intressant. Hem och znarka medans de myndiga gick ut på krogen.

Tordagen var det klippning på hundra procent. Men först var jag på stan på lunchen och stan innan bussen hem. My stod vid bussen och väntade så där fruktansvärt trött och sliten som man är dagen efter sin artonårsdag :) Klippte av så mycket det gick av de klyvna topparna. Hon åkte hem direkt när hon var klar. Jag satte mig och läste tidningen och sedan kom Matilda. Blev slingor på henne och sedan klippning. Även hon åkte hem ganska så direkt och jag slappade framför tvn.

Fredagen = Natur exkusion.. Åkte runt i bussen hela dagen och hoppade ur och kollade på stenar och sånt fint. Sedan prov nu på fredag. Hann med 13.40 bussen hem till Jesper, fick se det fina vitrinskåpet, dailyt! Han kom hem och sedan åkte vi in till stan. Kom hem vid halv åtta och direkt hem, packade och förberedde för morgondagen. Det var så skönt på fredags kvällen - jag visste vad vi skulle göra hela dagen efter! jag älskar sånt. Det var städning, hem till jesper, plugga, äta, toffe och robins 20årsdags firande.


Oline, Li, Arvid, kasper med Ida, Verônica, Adam, Jacob, Stina,
Nanna, Jacob. Uppför berget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0