Pepparkaka

Ja, folk tyckte jag var brun idag iallafall. Fast var inte lika roligt som jag trott att komma tillbaka till skolan.
Hade jätte skoj med Matilda och Anna var mys, annars hade jag gärna stannat hemma ett bra tag till.



Jag är lite trött men superladdad för ikväll. Hoppas det händer något, annars sitter jag, matilda, my och kanske fler och har tjejkväll. We will have to wait and see.

Men idag jag har satt upp egna mål för mig själv som jag ska försöka nå upp till så snart som möjligt:

  • Sluta vara fördomsfull och ge alla en ärlig chans.
  • Sluta irritera mig på saker och människor.
  • Få minst VG i alla ämnen förrutom Spanska.
  • Börja ta hand om min hy och försöka behålla brännan.
  • Ta hand om mina nära och söta vänner bättre än aldrig förr.
  • Släppa loss och skita i alla mina tråkiga låtsas-måsten.
  • Satsa på dansen och börja Yoga efter vintern.

Dagens sötaste är Mysan som jag inte sett på evigheter :)

Kommentarer
Postat av: Julia Axlesson

"sluta vara fördomsfull och ge alla en ärlig chans".

jag tar dig i hand sofie & lovar exakt samma sak!

2008-09-12 @ 21:28:34
Postat av: Svar på Julia.

bra, nu är det peppning på högsta nivå som gäller för oss, annars ganska så fördomsfulla människor.

2008-09-13 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0