Stan & Film.

Idag var det kort dag i skolan, fick även sluta en halv timme tidigare. Så ut på stan vid 12 tillsammans med brasilianskan Veronica. Fick en massa tråkigt sånt där bra-att-ha köpt. Som smink pads, hårspännen och ja nagelfilar och grejer. Träffade också Ida och Li som gjorde sig fina för att vara med på kort ;P. Ida har sytt sin kjol själv, stående ovation!


bas höst tröja.                                  Veronica, Ida och Li :)
Ögonfransböjare med värme.
Öronhänge.



Jesper kom och hämtade mig, började åka hem, något lossnade från bilen, pinsamt, men var tvugna att springa och plocka upp det från gatan. Hem och bränna ut film. Buss och hem, duscha och får ideen om att vi ska köra mini-spa när matilda kom. Matilda kom, satte huvudet i ansikts bastun och höll på att dö ;). Det var skoj när hon skulle spruta kolodialtsilver i ansiktet sen också. Det blev filmen Försoning, den var jävligt slö ibörjan alltså. Men efter att vi gjort popcorn  och han hamnat i krig så ordnade allt upp sig :D.


bästa vänner i 7 år. Porr här.


Matilda åkte precis hem.
Jag har gjort alla läxor för 3 veckor framåt.
Orkar inte be någon komma hit just nu.
Sitter i tofflor, leggins och tshirt.
Vad gör jag egentligen?
ne, nu lyssnar jag på Melissa horn och hoppas att hennes röst ska hoppa över till mig :)

Dagens sötaste är Veronica, vi är lika sugiga på engelska, men klarar av att umgås i 3 timmar med ljud och gester.

Kommentarer
Postat av: Matilda

7 år känns som hela livet :)

2008-09-02 @ 11:57:16
Postat av: svar på Matilda.

Haha, vet inte riktigt hur jag ska ta det där, men tack, eller bra för oss, eller du vet ;D

2008-09-02 @ 12:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0